Húsvét örömére + applikációs játék
ÁPRILIS 1. HÉTFŐ 13 ÓRA INDUL ÉLESBEN HÚSVÉT ÖRÖMÉRE – élő, „sétálós” mobil-applikációs játék a SZIA-SZIKSZÓ applikáción. A kérdések, feladatok mentén séta a belvárosban, ahol az utolsó állomás a Közösségi Házban lesz. (persze otthon, fotelből is kitölthető, de kevesebb pont lehet a helyszíni információk nélkül)
Nemcsak a „játékosokat”, de azon szikszóiakat is várjuk oda, akik nem akarják egyedül tölteni a délutánt, s egy kis saját „finomsággal” csatlakoznak a „locsolkodó vendégeket” várókhoz. A játék és a vendégvárás április 1-én 14-18 óra között lesz.
A résztvevők megkapják az egyedi „húsvéti tojást”, a SZIA- SZIKSZÓ fa-díszek sorozat következő elemét és "egyedi képet" készíthetnek a „varásztükör” segítségével az utolsó állomásra érkező applikáció-kitöltők, a csatlakozó vendégfogadók, vagy akik népviseleti ruhában mondanak verset, locsolkodnak, illetve azok, kik bolondos jelmezt öltenek, vagy abban jönnek. miközben egy jó áprilisi elsejei ugratást, tréfa-ötletet mesélnek el. Játszunk, szórakozzunk, beszélgessünk együtt egy kicsit húsvét délután! A belvárosi applikációs túra vége a Közösségi Ház, ahol a SZIA-SZIKSZÓ csapata polgármester úrral együtt várja az érkezőket vidám-komoly beszélgetésre, vidám-komoly varázsfotóra, húsvéti "megpihenésre" Praktikus emlékeztető információk
Az APPLIKÁCIÓS JÁTÉK, mely a húsvéti hagyományok mellett Szikszó történetének érdekességeiről, s jövőfejlesztési terveiről is szól. Április elseje apropóján egy-két vidám, karikatúrista kérdéssel is számolhatunk. . A kvíz-felkészüléshez a város egy friss kiadványát is elérhetik itt SZikszó prospektus