Álláspályázat
A Szikszói Közös Önkormányzati Hivatal titkársági ügyintéző munkatársat keres felsőfokú végzettséggel. Pályázni október 24-ig lehet.
Szikszói Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet Szikszói Közös Önkormányzati Hivatal titkársági ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3800 Szikszó, Kálvin tér 1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Hivatal működése során titkársági adminisztrációs tevékenységek elvégzése. Telefon, e-mailek fogadása, kezelése. Levelek, dokumentumok előkészítése, küldése. Nyilvántartások készítése, vezetése. Elvégzi a helyi önkormányzati rendeletekkel kapcsolatos feladatokat, gondoskodik az egységes szerkezetbe foglalásáról, nyilvántartásáról, az egységes szerkezetű rendeletek közzétételéről. A jegyző napi munkájának segítése, munkavégzéséhez szükséges szervezési feladatok ellátása, a hivatal vezetőihez érkező vendégek fogadása, tájékoztatása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Szikszó Város Önkormányzat Képviselő-testületének a köztisztviselők közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 12/2015 (V.29.) önkormányzati rendelete az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- 6 hónap próbaidő kikötésének vállalása
- A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.)Korm. rendelet 1. melléklet 27. pont I. besorolási osztályba tartozó képesítés , végzettség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási alap és szakvizsga megléte
- ASP szakrendszer használatának ismerete
- Közigazgatási szervnél szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- Jó kommunikációs képesség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Kiváló együttműködő készség
- Önállóság
- Loclex rendszer használatának ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképpel ellátott, részletes szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy a megigénylésének igazolása
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy pályázati anyagának tartalmát és személyes adatait a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhessék
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2022. november 2. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. október 24.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Battáné dr. Tóth Zita jegyző nyújt, a 70/489-4511 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Szikszói Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3800 Szikszó, Kálvin tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/2870-1/2022. , valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
Személyesen: Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3800 Szikszó, Kálvin tér 1.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kinevezésről a jegyző dönt a polgármester jóváhagyásával. A pályázó fenntartja magának a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. október 28.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
Szikszó város honlapja - 2022. október 7.
Szikszói Közös Önkormányzati Hivatal hirdetőtáblája - 2022. október 7.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.szikszo.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2022. október 7.
A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a Miniszterelnöki Kormányiroda részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.
Pályázati felhívás letöltése